Материалы слушателям курсов: "Операції"
1С:Предприятие 7.7 / Бухгалтерский учет для бюджетных учреждений Украины
Бухгалтеру / Оплата праці та кадри
1С:Предприятие 7.7 / Бухгалтерский учет для бюджетных учреждений Украины / Вопросы по программе редакции 1.0
Как отключить учет НДС в случае, если предприятие не является плательщиком НДС?
Для учреждений, которые не являются плательщиками НДС, следует установить константу "Вид нарахування ПДВ" (меню "Операції" - "Константи") в значение "Відключити". При этом проводки по начислению НДС и забалансовым счетам для контроля первого события формироваться не будут.1С:Предприятие 7.7 / Бухгалтерский учет для бюджетных учреждений Украины / Вопросы по программе редакции 2.0
Нет возможности редактировать и сохранять печатные формы документов. В чем причина?
Для включения возможности редактирования печатных форм документов нужно в меню "Операції - Константи" для константы "Прапор захисту таблиць" установить значение 0 (ноль).Бухгалтеру / Власні надходження
Застосування РРО при наданні послуг установами природно-заповідного фонду
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 3 Закону України Про природно-заповідний фонд України від 16.06.1992 № 2456-XII національні природні парки (далі — НПП) належать до природно-заповідного фонду України.Національний природний парк надає послуги з короткострокового відпочинку (розбиття наметів), а також проживання туристів і відпочивальників. Чи обов’язково під час надання таких послуг застосовувати РРО, чи можна використовувати розрахункові книжки і книги обліку розрахункових операцій?Бухгалтеру / Казначейське обслуговування
Знімаємо з реєстрації кредиторську заборгованість за результатами перевірки
Так, потрібно. Пояснимо чому.Під час перевірки фінансові інспектори виявили завищення кредиторської заборгованості за необоротні активи, придбані в 2013 році за кошти загального фонду в сумі 6000 грн. (у т. ч. ПДВ —1000 грн.). Установі направлено вимоги щодо зняття з обліку та реєстрації в органах Казначейства суми даної кредиторської заборгованості. Чи потрібно зменшувати фінансовий результат за 2013 рік?Чи може прострочена кредиторська заборгованість стати на заваді здійсненню видатків
Ні, не відносяться. І от чому.У бюджетній установі утворилася прострочена кредиторська заборгованість за теплопостачання (понад один місяць) через недостатнє фінансування із місцевого бюджету за спожиті енергоносії. У зв’язку з цим УДКСУ призупинило операції з грошовими коштами на реєстраційному рахунку за загальним фондом, крім захищених КЕКВ, а за спецфондом — за усіма КЕКВ. Чи відносяться до захищених видатків видатки спеціального фонду?Бухгалтеру / Кошториси і нормативи
Корпоративна платіжна картка не використовувалась: чи потрібно звітувати
Ні, не потрібно. І ось чому.Працівнику бюджетної установи для закупівлі товарно-матеріальних цінностей була видана корпоративна платіжна картка. Оскільки працівник не зміг закупити необхідні ТМЦ, через два дні він повернув картку в бухгалтерію. Чи потрібно в такій ситуації працівнику складати авансовий звіт?Бухгалтеру / Необоротні активи і запаси
Установі передали незавершене капбудівництво: обліковуємо правильно
Відповідно до Порядку застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 26.06.2013 № 611, облік незавершеного капітального будівництва здійснюється на рахунку бухгалтерського обліку 14 Незавершене капітальне будівництво в розрізі субрахунків. На цьому рахунку накопичуються усі витрати, пов’язані із будівництвом, реконструкцією, модернізацією об’єктів необоротних активів до введення об’єкта в експлуатацію.Бюджетна установа отримала за актом прийому – передачі об’єкт незавершеного будівництва у 2012 році. Подальше будівництво здійснюють за рахунок коштів спеціального фонду. Як обліковують такий об’єкт до і після вводу його в експлуатацію?Відшкодування орендарем вартості витрат на утримання приміщення: чи оподатковувати ПДВ
Ні, і ось чому.Установа — платник ПДВ здає в оренду частину приміщення. Від орендаря, крім орендної плати, вона отримує кошти у вигляді відшкодування вартості витрат на утримання частини орендованого приміщення, у т. ч. комунальних послуг та енергоносіїв. Чи потрібно суму такого відшкодування оподатковувати ПДВ?Проведено капітальний ремонт системи опалення та демонтаж труб: кому належить металобрухт
Перш ніж відповісти на запитання, визначимося з видом робіт, тобто з тим, був це поточний чи капітальний ремонт. Для цього відкриємо Примірний перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затверджений наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 № 150 (далі — Перелік). Згідно з пунктом 2.11 розділу 2 Переліку вказані роботи підпадають під визначення капітального ремонту.У дитсадку взимку відремонтували систему опалення. Замінили радіатори, деякі труби повирізали й теж замінили на нові. Після ремонту залишились старі радіатори та труби. Через якийсь час до дитсадка звернувся підрядник, аби старі радіатори та труби забрати на металобрухт. Мотивує він це тим, що в кошторисі закладено повернення металобрухту в обмін за матеріал, який він використав. Як бути в цій ситуації?Бухгалтеру / Оплата праці та кадри / Первинні документи
Виправляємо помилки в первинних документах та облікових регістрах
Під час ведення бухгалтерського обліку бухгалтер оформляє велику кількість первинних документів, що підтверджують факт проведення господарських операцій. Також він має узагальнити, систематизувати та відобразити в облікових регістрах отриману з первинних документів інформацію.Підсумовуючи проведені протягом року господарські операції перед складанням річного звіту, бухгалтер знайшов помилку. Як правильно відобразити в бухгалтерському обліку виправлення допущеної помилки і уникнути зауважень контролюючих органів?Установа втратила бухгалтерські документи: виправляємо ситуацію
Відповідно до пункту 6.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88 (далі — Положення № 88), первинні документи та облікові регістри, що пройшли обробку, бухгалтерські звіти і баланси до передачі їх до архіву установи мають зберігатися в бухгалтерії у спеціальних приміщеннях або зачинених шафах під відповідальністю осіб, уповноважених головним бухгалтером.Наприкінці місяця бухгалтер бюджетної установи виявив, що окремі бухгалтерські документи — втрачені. Хто має забезпечувати збереження бухгалтерських документів та які дії слід вчинити у разі їх втрати?Бухгалтеру / Податки і збори
Чи звільняються платні соціальні послуги від оподаткування ПДВ
Відповідно до підпункту д підпункту 197.1.7 Податкового кодексу України (ПК) від оподаткування податком на додану вартість (далі — ПДВ) звільняються операції з надання послуг харчування, забезпечення майном, комунально-побутовими та іншими соціальними послугами за рахунок державних коштів, що надаються особам, які утримуються у територіальних центрах соціального обслуговування (далі — терцентр). Тобто соціальні послуги, що надаються не за рахунок державних коштів (на платній основі), не звільняються від оподаткування ПДВ.Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) за 2013 рік надано платних соціальних послуг на суму 281,7 тис. грн. Терцентр не зареєстрований як платник ПДВ. Чи звільняються від оподаткування ПДВ платні соціальні послуги? Якщо ні, то чи повинен терцентр зареєструватися як платник ПДВ у контролюючому органі у разі перевищення загальної суми надання платних соціальних послуг в 300 тис. грн.?Обчислюємо податкову соціальну пільгу держслужбовцю правильно
Податкова соціальна пільга (далі — ПСП) до заробітної плати державних службовців застосовується під час її нарахування до завершення нарахування таких доходів без подання відповідних заяв, але з наданням підтвердних документів для встановлення підвищеного розміру пільги.Сім’я складається з матері, батька та двох дітей (одна дитина — інвалід). Батько не працює. Матері як держслужбовцю нараховано заробітну плату за липень 2014 року у сумі 3106,43 грн. Як правильно застосувати податкову соціальну пільгу?Бухгалтеру / Регламентированные отчеты
Бухгалтеру / Соціальне страхування
Оплата тимчасової непрацездатності демобілізованому працівнику
Відповідно до пункту 5 частини першої статті 24 Закону України Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від 23.09.1999 № 1105-XIV (далі — Закон про соцстрахування) допомога по тимчасовій непрацездатності виплачується у розмірі 100% середньої заробітної плати (доходу) ветеранам війни та особам, на яких поширюється чинність Закону України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту від 22.10.1993 № 3551-XII (далі — Закон про статус ветеранів).Працівник проходив військову службу в зоні АТО. Після демобілізації він став до роботи, утім, невдовзі був змушений звернутися за медичною допомогою і перебував на лікуванні у лікарні. На початок березня страховий стаж працівника становить 4 роки 3 місяці. У якому розмірі має бути оплачений листок непрацездатності з урахуванням того, що статусу учасника бойових дій працівник поки що офіційно не отримав?Просмотреть еще статьи на тему "Операції".
Мы на Facebook